AnimeDelux

Gekkan Shoujo Nozaki-kun

2015. augusztus 31. - tomaszto
Cím: Gekkan Shoujo Nozaki-kun
Japán cím: 月刊少女野崎くん
Megjelenés éve: 2014
Részek: 12
Műfaj: Vígjáték, Romantika, Shounen
MyAnimelist: Link

gekkan_shoujo_nozaki-kun_008.jpg A Gekkan Shoujo Nozaki-kun manga-ja 2011-ben indult a Gangan Online magazinban és a mai napig is megtalálható a magazinban. Az anime 2014-ben jelent meg és az egyik legjobb vígjáték volt abban az évben. Emlékszem, hogy nem nagyon akartam elkezdeni az anime-t, mert fölöslegesnek tartottam... Nagyon nagy hibát követtem el mikor ezt a döntést hoztam, de szerencsére úgy a nyári szezon közepén egy unalmas napon elkezdtem ezt a fergeteges anime-t. Megnéztem az első öt részét aminek akkor volt angol fordítása és vigyorogva álltam fel a székből. 

68ac16167c409b6e44e89152b2947494.jpg

A történet főszereplője Sakura Chiyo egy fiatal gimnazista lány aki szerelmes Nozaki Umetarou-ba, de nincs bátorsága bevallani az érzéseit. Egyik nap iskola után erőt vesz magán és megpróbálja elmondani Nozakinak hogy hogyan is érez iránta. Persze nem minden úgy sül el ahogy azt Sakura eltervezte, így szegény kap egy autogramot cserébe. Nem tudja mire vélni ezt a dolgot szegény leányzó, de mielőtt még rákérdezne a dolgokra Nozaki meghívja őt a lakásába. Ekkor kiderül, hogy Nozaki igazából Sakiko Yumeno (Sakura kedvenc mangaka-ja) névvel rajzol egy havi shoujo magazinba. Mivel Sakura szeretne közel kerülni Nozakihoz így az asszisztense lesz és segíti őt a munkájában.


gekkan_shoujo_nozaki-kun_055.jpg

Nem ez a történet fogja megváltoztatni a világot, de nem is kell neki hiszen ebben az anime-ben nem is a történet a fontos, hanem a karakterek és a poénok. Szerencsére mindkettőből minőségi darabokat láthatunk a tizenkét rész alatt. Egyszerűen az összes szereplő szerethető és mindegyiküknek poénokat írtak, hogy csak fogtam a hasamat a nevetéstől, még a hülye tanukik is emlékezetesek voltak. Persze a történet haladtával megismerkedünk minden főbb szereplővel, ráadásul elég humoros keretek között. A szerelmes szál nem nagyon halad ezalatt a tizenkét rész alatt, mert hát Nozaki nem egy átlagos fiú... emiatt sokszor fogtam is a fejem, hogy miért ilyen hülye ez a szereplő. Még így is kijelentem, hogy a sok marhasága ellenére az egyik legjobb férfi szereplő a tavalyi évben. A második nagy erőssége az anime-nek az a humor, komolyan Nozaki mehetne a Gintama-ba, mert akkora troll a srác. A vicces jelenetek tényleg viccesek, egyiket se éreztem kínosnak. Jó azért az utolsó rész tüzijátékos jeleneténél majdnem felborítottam az asztalt, persze az is a férfi főszereplő miatt történhetett volna meg. A harmadik pozitív dolog az, hogy az anime nem veszi maga-t komolyan és eközben mutatkozik meg a negyedik jó dolog az pedig a shoujo klisék parodizálása. Már az első részben találunk ilyeneket elég ha annyit írok, hogy biciklis jelenet vagy a macskás rész. Az is külön tetszett nekem, hogy valamilyen szinten foglalkozik a manga készítéssel és én imádom az olyan anime-ket ahol ilyenekkel foglalkoznak (csak kevés van). A látvány nekem tetszett, főleg a karakterek rajzolás és megvalósítása. A hangokra megint nincs panaszom Sakura szinkronja nekem nagyon bejött Ozawa Ari megint jó munkát végzett. Az op-ed párost nagyon jól eltalálták, az előbbit Masayoshi Ouishi énekelte az utóbbit pedig Ozawa Ari, nekem mindkettő nagyon tetszik, ajánlom őket mindenkinek.

gekkan_shoujo_nozaki-kun_067.jpg

Nem lett egy hosszú vélemény, de erről a műről nem is lehet sokat írni, mert ezt mindenkinek látnia kell ahhoz, hogy érteni tudják a leírtakat. Nem a történet köré épül az egész anime, hanem a karakterek és a humor köré. Szóval mély történetet szeretőknek nem lesz a kedvence, de aki szereti a vígjátékot azoknak ajánlom. Senki nem fogja megbánni azt ha megnézi ezt a fenomenális tizenkét részt, garantáltan vigyorogva fog felállni a székből miután megnézte az anime-t. Remélem lesz folytatás, mert sokkal jobban megérdemli mint jó pár mostani anime. 

Tomaszto

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animedeluxe.blog.hu/api/trackback/id/tr777747676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása